Ahkion uusi Helpdesk-järjestelmä

Asiakaspalveluamme parantaaksemme otamme 1. helmikuuta käyttöön uuden Helpdesk-järjestelmän. Uudistuksen myötä pyrimme tarjoamaan entistäkin tehokkaampaa ja toimivampaa tukea. Vaikka teemme kaikkemme minimoidaksemme mahdolliset häiriöt, saatamme kohdata tilapäistä hitautta tikettien vastaanotossa siirtymän aikana.

Uuden tiketöintijärjestelmämme myötä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistä paremman Helpdesk-portaalin! Uuden portaalin kautta pääsee helposti lukemaan omia tikettejä, luomaan uusia tikettejä sekä lähettämään viestejä olemassa oleville tiketeille.

 

Uuden Helpdesk-portaalin hyödyt:

  • Helppo ja nopea tapa luoda uusia tikettejä

  • Olemassa olevia tikettejä pystyy kommentoimaan ja koko tiketin kommenttihistorian näkee näppärästi

  • Kaikki omat vanhat tiketit näkee yhdessä paikassa

Toki voit lähestyä helpparia yhä myös sähköpostilla suoraan Helpparin sähköpostiosoitteeseen. Helpparin sähköpostiosoite on sama vanha kuin ennenkin.

Mikäli kohtaat ongelmia tai sinulla on kysyttävää uuden järjestelmän käyttöönoton aikana, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä! Kiitos ymmärryksestäsi ja luottamuksestasi. Odotamme innolla voivamme tarjota teille entistä parempaa palvelua!

Edellinen
Edellinen

JT-selauksesta rivit helposti exceliin

Seuraava
Seuraava

Sähköpostien lähetys kuntoon